Discriminatie, Polarisatie en Veiligheid

Afsluiting van een boeiende reeks themabijeenkomsten bij Stichting Al Houda:

Een debat over de cruciale thema’s van discriminatie, polarisatie en veiligheid.

Met trots presenteren wij de reacties van Burgemeester Femke Halsema, stadsdeelvoorzitter (Noord) Erna Berends en de voorzitter van Amsterdamse moskeeën op de uitkomsten van deze discussies.

Wij zijn vereerd dat de voorzitter van Amsterdamse moskeeën aanwezig was bij de laatste bijeenkomst en zijn waardevolle inzichten heeft gedeeld. Hun aanwezigheid en betrokkenheid hebben het debat verrijkt en bijgedragen aan een diepgaande discussie over belangrijke kwesties binnen onze gemeenschap.

Als gemeenschap is het van essentieel belang om samen te komen en openlijk te debatteren over kwesties die onze samenleving beïnvloeden. Door dit debat aan te gaan, hebben we een platform gecreëerd voor reflectie, begrip en dialoog.

Wij zijn dankbaar voor de betrokkenheid van onze gemeenschap en de bijdragen van alle aanwezigen, inclusief de voorzitter van Amsterdamse moskeeën. Samen streven we naar een inclusieve samenleving waar discriminatie en polarisatie geen plaats hebben, en waar veiligheid en respect voor elkaar voorop staan.

Blijf op de hoogte van verdere initiatieven en activiteiten van Stichting Al Houda via onze website en sociale media kanalen. Laten we blijven samenwerken aan een betere en harmonieuze toekomst voor ons allen.